sobota, 19 kwietnia 2014

Zapowiedzi...

Krótki przegląd nowości z mojej kosmetyczki. Shiseido Perfect Refining Foundation w odcieniu I00 oraz niedostępny w Polsce shu uemura the lightbulb 774 light beige. Powiało trochę Azją:-) Shu zdobyłam w wizażowej wymianie, Shiseido kupiłam po przetestowaniu próbki wręczonej mi w Douglasie (sam podkład nabyłam już w sklepie internetowym za 119 PLN, bo regularna cena proponowana przez Douglas i Sephorę 175 PLN jest skandaliczna! Biorąc pod uwagę fakt, że na stronie producenta podkład sprzedawany jest po 38,50$ czyli 115PLN, marża jaką naliczają sobie nasze sztandarowe perfumerie jest dla mnie nie do przyjęcia). Oba podkłady są bardzo trwałe - nie zmywają się wodą z mydłem! i troszkę trudne w obsłudze. Więcej napiszę w osobnych postach:-)




Tyle z zapowiedzi:-)

Na koniec sprzedam Wam plotkę o planowanych obniżkach na kolorówkę w Rossmanie: w dniach 22-27.04 wszystkie podkłady, róże i pudry mają być tańsze o 40%. Wieść niepotwierdzona, ale warto mieć się na baczności.
Pozdrawiam,
quench

2 komentarze:

  1. Chętnie zobaczę jak się prezentują :)
    Też słyszałam o promocji w Rossie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naturze też ma być i ma obejmować całą kolorówkę :-)

      Usuń