niedziela, 16 lutego 2014

NYX HD Photogenic Concealer Wand - korektor w płynie

Korektor NYX-a kupiłam przypadkiem; poszukiwałam czegoś sensownego, co przykryje moje cienie pod oczami i chociaż w pewnym stopniu zamaskuje czerwony nochal i popękane naczynka na policzkach.... (tak,nikt nie jest idealny. Nawet ja:) Początkowo planowałam nabycie zielonej wersji korektora, ale tej nie uświadczyłam w lokalnym Douglasie. Skupiłam się więc na najjaśniejszym odcieniu i po niezbyt długich oględzinach, korektor kupiłam.


NYX HD Photogenic Concealer Wand

NYX HD Photogenic Concealer Wand

NYX HD Photogenic Concealer Wand


Korektor zamknięty jest w prostym, schludnym i przyznam, że całkiem solidnym opakowaniu.
Mazidło posiada włochaty aplikator, charakterystyczny dla błyszczyków.


NYX HD Photogenic Concealer Wand

Konsystencja korektora jest dość rzadka, ale nie wodnista. Co ciekawe korektor jest dość suchy i tępy; pozbawiony poślizgu i masełkowatości bardziej przypomina tynk niż krem. Cóż - mi to odpowiada:)


NYX HD Photogenic Concealer Wand

Korektor dość skutecznie wżera się w skórę, tworząc matową i całkiem trwałą warstewkę. Ma to swoje plusy - po pierwsze nie ściera się ze skóry przy byle dotknięciu, po drugie - nie migruje do zmarszczek czy innych załamań skóry, po trzecie - efekt krycia można stopniować. Wadą jest to, że przez swoją swoistą suchość średnio nadaje się pod oczy - potrafi stworzyć dziwną skorupę;/ Osobiście problem ten rozwiązuje na dwa sposoby: albo łącze korektor z podkładem albo z lekkim, silikonowym kremem do twarzy (Normamat  Dr Irena Eris).
Korektor źle współpracuje z tłustawymi kremami - strasznie się na nich babrze i ślizga. Mniemam że na tłustej cerze będzie wyczyniał podobne cuda, dlatego "tłuścioszki" - uważajcie!
Na dłuższą metę korektor trochę wysusza skórę. Zapychania czy podrażnienia skóry na szczęście nie zauważyłam.
Krycie jest całkiem przyzwoite. Ponieważ mój egzemplarz ma kolor beżowy, średnio nadaje się do maskowania naczynek (lepszy byłby zielony), niemniej całkiem nieźle radzi sobie z przebarwieniami, sińcami i drobniejszymi kulfonami. Poniżej przykład krycia przy jednej, cienkiej warstwie wklepanej w skórę:

NYX HD Photogenic Concealer Wand

NYX HD Photogenic Concealer Wand

Podsumowując - w odróżnieniu od podkładu z serii HD, korektor okazał się dla mnie całkiem przyzwoitym kosmetykiem. Jeśli poszukujecie czegoś niedrogiego i ukierunkowanego na przykrywanie niedoskonałości innych niż sińce pod oczami, warto przyjrzeć się temu produktowi.

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie nadaje się pod oczy.:(
    Ale jak skończę swoje korektorowe zapasy, to nad nim pomyślę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jest zbyt suchy na to, by nakładać go pod oczy:(

      Usuń
  2. ostatnio pozwalam skórze odpoczywać i nie używam korektorów. Jakoś poszukiwania idealnego i multifunkcyjnego produktu zaczęły mnie męczyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma takiego czegoś co kryje, pielęgnuje, wygląda przyzwoicie i na dłuższą metę nie męczy skóry.
      Jeśli chodzi o odpoczynek dla cery - też teraz daje jej fory. Do łask wróciły podkłady mineralne i naturalne kremy i toniki. Póki co moja skóra nie jest z tego specjalnie zadowolona;/

      Usuń
  3. No proszę, zastanawiałam się nad nim ;) Waham się między tym, a Eveline...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie zainteresował ten z Eveline, bo czytałam o nim sporo pozytywnych opinii o_O

      Usuń
  4. Ten kolorek porcelane w świetle dziennym w rzeczywistości tak wygląda czy jest jaśniejszy?
    Bo gdzieś czytałam,że jest prawie biały bardzo jasny.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie biały nie jest na pewno.Faktycznie jest bardzo jasny, ale bez przesady. Osobiście muszę go rozetrzeć by się wtopił w skórę, ale nie jest to jakiś meeega bladzioszek. Potrafi też się utlenić - w pierwszej chwili może wydać się nieco różowy, a po paru minutach wychodzą z niego brzoskwiniowe podtony (co widać właśnie na zdjęciu w recenzji). Odczucie że jest niemal biały pewnie bierze się stąd, że na rynku jest bardzo mało aż tak jasnych korektorów.

      Usuń
  5. Quench, kojarzysz może korektor, który ładnie by się zgrał z Revlon Colorstay 110 (dla skóry tłustej i mieszanej)? Chodzi mi o korektor pod oczy. Mam teraz True Match nr 1, ale on jest moim zdaniem zbyt żółty. Affinitone mi się utleniał... Szukałam pomocy na wizażu, ale nie znalazłam nic sensownego. Podczytuję często Twojego bloga i właśnie mnie olśniło, że kto, jeśli nie Ty, pomoże mi w tej kwestii :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Perfect Stay Oxygen Concealer Astora? Najjaśniejszy kolor jest delikatnie różowawy. Krycie ma średnie ale z cieniami pod oczami powinien dać sobie radę. Fajne są też korektory Bourjois - są bardziej neutralne i nie wybijają tak pomarańczowych tonów jak l'Oreal.

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za odpowiedź. Na rossmannowskiej promocji kupiłam Astora - będę testować :)

      Usuń