czwartek, 24 października 2013

Post na życzenie part 2.

Na specjalne życzenie Karmy :)




6 komentarzy:

  1. O! przyda się i mnie takie porównanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Light Porcelain wygląda sympatycznie, aczkolwiek odnoszę wrażenie, że podkład Rimmela jest najrzadszy z całej trójki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zs tego wszystkiego chyba tylko rimmel by mi pasował...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten podkład jest przegenialny. To prawda, że nie kryje bardzo mocno, ale ja nakładam trzy warstwy i krycie mnie zadowala. Podobno jest nowy odcień podkładu Pierre Rene nr 20, champagne. Wydaje się być bardzo jasny. Mam zamiar go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łażę za nim już od tygodnia i nigdzie nie mogę namierzyć. W Naturach w szafach Pierre Rene ciągle numery zaczynają się od 21. Szata graficzna jest nowa, więc już wstawili odświeżoną partię, ale 20 ciągle nie ma:(

      Usuń