sobota, 7 września 2013

Fakty o mnie

Nie moge oprzec sie temu tagowi;-) Moim zdaniem to jeden z najfajniejszych tagow, jakie pojawily sie w ostatnim czasie. Przylaczam sie wiec do zabawy. W oryginale bylo 50 faktow, ja, szlachetnie nie chcac Was zanudzic, podam mniej:)

1) Jestem balaganiara, fleja, leniem i uosobieniem innych tego typu wad. Nienawidze sprzatania, porzadek (wzdledny) jestem w stanie utrzymac tylko pare dni.
2) Nie lubie i nie potrafie tanczyc. W gimnazjum i liceum chodzilam na zajecia dodatkowe z nauki tanca, ale nic mi one nie daly.
3) Nie lubie kupowac damskich popierdolek typu torebki, buty, sukienki, naszyjniki, koraliki itp. Nie liczac makijazu, jestem raczej chlopczyca. Pod wplywem goracej milosci do narzeczonego, pragnelam przemienic sie w romantycznego motyla, ale nic mi z tego nie wyszlo. W sukienkach i spodnicach czulam sie po prostu zle.
4) Strasznie przeklinam. Przeklinam jak szewc. Podejmowalam proby zerwania z tym nawykiem, ale zawsze moje ambitne plany braly w leb. Bez przeklenstw najdluzej wytrzymalam trzy dni ;-P
5) Kiedy zdenerwuje sie, zaczynam sie jakac albo bardzo szybko mowic. Zwykle bez ladu i skladu :P
6) Jestem niezdara. Tylko ja potrafie wylac piwo na nowa kanape, wpasc na zamkniete drzwi, potknac sie o fotel czy krzeslo, notorycznie wywalac na podloge jedzenie itp.
7) Mam problemy z odroznieniem prawej strony od lewej.
8) Jestem niecierpliwa i wszystko chce miec na juz. Szybko sie tez zniechecam, kiedy cos mi nie wychodzi.
9) Uwielbiam koty. Nie przepadam za to za psami.
10) Jestem alergikiem. Dwa razy wyladowalam w szpitalu, bo wpadalam we wstrzas anafilaktyczny.
11) Nie cierpie zapchu wanilii, kokosa i kakao.
12) Uwielbiam gimnastyke sportowa. Uwazam, ze to swietna (i niestety niedoceniana) dyscyplina sportu.
13) Boje sie gryzoni. Panicznie. Na studiach na widok szczurow laboratoryjnych robilo mi sie niedobrze. Nie moge spac, kiedy mam swiadomosc, ze gdzies w domu moze siedziec mysz. A kiedy dostalam w prezencie urodzinowym chomika, musiala karmic go mama, bo balam sie go dotknac.
14) Nie lubie rozmawiac przez telefon. Wole rozmowe twarza w twarz ewentualnie korespondencje mailowa.
15) Jestem antyspoleczna. W ogole nie odczuwam potrzeby wychodzenia gdzies i ciaglego  poznawania nowych ludzi. Na starosc najchetniej zaszylabym sie w lesie, hodowala kozy i uprawiala ogrod z warzywami i owocami.
16) Uwielbiam coca-colę. Piję ją litrami.
17) Do 25 roku zycia w ogole nie pilam alkoholu.
18) Zle znosze nieprzespane noce. Aby funkcjonowac musze sie wyspac i juz!
19) Nie lubie dzieci.
20) Absolutnie nie mam daru do poznawania nauki obcych. Jest to wrecz zalosne, ale moj mozg nijak nie chce przyswajac obcych slowek :P

To chyba tyle. Mam nadzieje, ze przezyliscie owa litanie :)

2 komentarze:

  1. hehe, dzielimy punkty 1-6 :p poza tym też wolę koty od psów (jedne i drugie są głupie, ale koty się tak z tym nie obnoszą, nigdy nie widziałam kota tarzającego się w napotkanej kupie) i nie przepadam za dziećmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Punkty 1,2,4,5,8,9,15,16 i 20 mam tak samo :)))

    OdpowiedzUsuń