sobota, 14 lipca 2012

Wpadło w ucho i nie chce wypaść...



Stare, dobre Within Temptation:)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten kawałek. Dawniej Within Temptation hipnotyzowało. Świetna muzyka, teksty i wokal. Niestety, ostatnia płyta przypomina mi bardziej to, co serwuje MTV niż gotyk. W większości nowych kawałków nie ma nic magicznego.

    Swoją drogą Guano Apes też się popsuło. Kiedyś grali fajne, rockowe kawałki, a obecnie też serwują jakąś papkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. WT bardzo odbiegło od tego, co grali kiedyś. Gdzieś natknęłam się na informację, że musieli zmienić repertuar, bo Sharon nie ma już tak doskonałego głosy, jak dawniej i musi się oszczędzać o_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nawet oszczędzając się, można grać lepszą muzykę. Ja nie wymagam od niej, by zawsze śpiewała tak jak w "Angels" czy "What have you done", ale muzyka niekoniecznie musi być jak z klubu. Anja Orthodox też nie ma już takiego głosu jak dawniej, chociaż wciąż ma niezły, ale Closterkeller dalej ma dobre kawałki. Spokojniejsze w porównaniu z "Iluzytem", ale wciąż rockowe, gotyckie, mroczne.

      Usuń
    2. Bo mi się wydaje, że to tłumaczenie dla odczepnego, by nie powiedzieć: gramy teraz komercję:P

      Usuń
    3. Też tak uważam. Swoją drogą na płycie nie brakuje momentów, w których Sharon wyciąga bez problemu wysokie dźwięki. Najpierw Guano Apes, teraz Within Temptation, jestem ciekawa, kto następny wpisze się w komercyjny nurt. Mam tylko nadzieję, że nie będzie to ani Nightwish ani Sonata Arctica.

      Usuń