piątek, 6 lipca 2012

Poszukiwany...jasny podkład! - cz.III

Kilka zdjątek jasnych podkładów. BB krem Skin79 Dear Rose też się załapał, jako jasna substancja nagębna maskująca syfki, rozszerzone pory i inne niedoskonałości:) 








W zestawieniu znalazły się dwie rodzime marki (ho, ho!): Dermika z podkładem Revisage i Irena Eris z Illu'Sphere. Oba podkłady są dosyć fajne - lekkie, średnio kryjące, trwałe i w miarę jasne. W miarę, bo moim zdaniem nic nie stało na przeszkodzie, by były przynajmniej o ton jaśniejsze. Dla mnie są zbyt ciemne (no oczywiście:P), co jest przeszkodą nie do przebrnięcia. Nienawidzę, jak twarz odcina mi się od szyi. Nienawidzę i już. Podkłady poszły więc w świat.
Dziwne, ale większość producentów ma jakiś problem z jasnymi podkładami. Nie wiem, czy wyprodukowanie ich jest jakieś nadzwyczaj kłopotliwe, czy co. A może producenci żyją w jakimś innym świecie, w którym nie ma bladych kobiet? Bo podkłady, które od biedy pasowałyby do mojej karnacji (NW10 MACowe), policzyłabym na palcach jednej ręki.

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam podkłady Dermiki i tez tak jak ty mam jasna skore. Wybieram jeden z jaśniejszych odcieni i sprawują sie bardzo dobrze - buzia nie odcina sie od szyi - podkład bardzo dobrze dopasowuje sie do koloru skory. Moim ulubionym podkładem firmy Dermika jest True Magiq- kryjący i matujący - podklad jest naprawdę jaśniutki, super kryje niedoskonałości ale nie tworzy efektu maski - za to bardzo naturalny efekt. podklad trzyma sie niezwykle dlugo i jest wydajny Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez mam podkład dermiki revisgae i jestem bardzo zadowolona. pięknie wyglada, jest trwały w bardzo fajny opakowaniu z pompka. naparawde profesjonalny produkt w przystepnej cenie. no i jest w kilku kolorach w tym jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez jestem fanka revisage Dermiki - uzywam już od pewnego czasu i bardzo fajnie wplywa na moja skore. Podkład dobrze wygląda na skorze przez bardzo długo - caly dzień nie martwię sie o poprawianie. Skora jest rozświetlona- wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń