środa, 25 lipca 2012

Max Factor Eye Brightening Tonal Black Volumising

Podczas dzisiejszych zakupów w Rossmanie moją uwagę przykuł nowy tusz marki Max Factor  Eye Brightening Tonal Black Volumising. Jest to tusz pogrubiający i intensyfikujący kolor naszej tęczówki.
Z ciekawości tusz kupiłam. Wersję do oczu zielonych (Black Ruby), bo właśnie takowe posiadam.

Przyznam, że nie rzuciła mi się wcześniej w oczy żadna reklama tego tuszu. Dopiero po spontanicznym zakupie poszukałam informacji w sieci i oto co znalazłam:


" Max Factor Eye Brightening Tonal Black Volumising Mascara wydobędzie kolor twoich oczu. Dobierasz go kierując się barwą swojej tęczówki. To nie wszystko - nowy tusz do rzęs Max Factor także pogrubia rzęsy.

Formuła tuszu Max Factor Eye Brightening Tonal Black Volumising Mascara łączy w sobie głęboki, czarny pigment oraz odpowiednio dobrane mikrocząsteczki, które rozpraszają i odbijają światło. Odcień drobinek współgra z kolorem tęczówki – dla brązowych oczu są jest to srebro, dla piwnych – złoto, dla zielonych – czerwień, a dla niebieskich - intensywny błękit. Dzięki temu świetlne refleksy tworzone przez drobinki wydobywają naturalną barwę tęczówki.

Mascara Max Factor Eye Brightening Tonal Black Volumising stworzona została na bazie wody i wosku, dzięki czemu idealnie pokrywa rzęsy na całej ich długości. Pogrubia rzęsy, a sama szczoteczka znakomicie dopasowuje się do profilu oka i ułatwia nakładanie tuszu.



Możesz wybierać spośród 4 odcieni:
 

Black Ruby – dla oczu zielonych
Black Sapphire – dla oczu niebieskich
Black Gold – dla oczu piwnych
Black Pearl – dla oczu brązowych."





Miałam już wcześniej kolorowe tusze firmy Sensique: zielony oraz fioletowy i efekt był piorunujący. Kolory tuszy były intensywne, toteż moje rzęsy po pomalowaniu miały głęboką, soczystą barwę bakłażana oraz trawy. Jestem ciekawa jak wypadnie przy nich maskara od Max Faktor.
Póki co - trochę swatchy:






2 komentarze:

  1. Też lubię kolorowe tusze:) Aktualnie mam same czarne, ale jakiś czas temu miałam jasnoniebieski z Bell i był świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam niebieski tusz Bell. Mój pierwszy, kolorowy tusz:)

      Usuń