sobota, 28 lipca 2012

L'Oreal True Match W1- porcelain zdjęcia

Troszkę zdjęć mojego ostatniego nabytku, czyli podkładu L'Oreal True Match (wersja amerykańska) o odcieniu w1 porcelain.
Podkład testuję; dostrzegam już różnice, pomiędzy wersją rodzimą, a amerykańską. Opiszę to jednak w osobnym poście. Póki co zdjęcia w świetle dziennym, bo wcześniej wrzucałam jedynie fotki pstryknięte nocą, z włączonym flashem.
Ale już teraz mogę stwierdzić jedno - jeżeli podoba Wam się formuła europejskiego True Matcha i jedyną przeszkodą w używaniu był kolor, to śmiało możecie sięgnąć po zdecydowanie jaśniejszą wersję amerykańską.

Na zdjęciach zrobiłam porownanie z podkładem Lancome Teint Miracle w odcieniu 005 Beige Ivoire oraz Dermacolem Mousse Make-Up Cover 05. True Match jest o ton jaśniejszy od Lancome i mniej więcej o ton ciemniejszy od niemal białego Dermacolu. Przyznam, że kolor bardzo sensowny.







11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Trochę lepsze niż rodzimego True Matcha, bo podkład jest odrobinę gęstszy. Nie jest jednak krycie duże. Oceniłabym je jako lekkie po średnie. U mnie przykrywa naczynka ale blizn i trądziku na pewno nie zamaskuje.

      Usuń
    2. Ja mam do zakrycia tylko naczynka, więc może się na niego skuszę.:D

      Usuń
    3. Tylko jeśli już kupować, to tylko W1 bo N1 i C1 są już ciemniejsze.

      Usuń
    4. I się skusiłam.:D Dobrze, że pooddawałam część podkładów, to już sumienie tak nie gryzie.:D

      Usuń
    5. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona. Kurczę, ja też muszę upchnąć gdzieś swoje podkłady, bo mam ich za dużo;/

      Usuń
  2. Według mnie straaaaaaaasznie jasny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z jaśniejszych, jakie w życiu wdziałam:)

      Usuń
  3. w końcu można komentarze dodawać :-P fajny chłodny kolor. Zrobisz oczywiście notkę jak go trochę poużywasz? ;-) Możesz zdradzić z jakiej strony go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłodny specjalnie nie jest, dla mnie to całkiem ciepły (ale nie żółty!) beż. Kupiłam go na allegro:)

      Usuń
  4. hej, czy mogłabyś mi powiedzieć w jakim dokładnie sklepie na allegro go kupiłaś? Ja znalazłam go też na allegro w sklepie USA 24,dwa razy pytałam o datę ważności produktu ale sprzedawca mi nie odpisał.(Wydaje mi się to normalne pytanie w przypadku kosmetyku który mam nakładać na twarz)Długo szukam już odpowiedniego koloru a po Twojej recenzji zdecydowałam się na ten produkt. Bardzo proszę o informację.

    OdpowiedzUsuń